snart helg ;)

Jag har nog aldrig någonsin längtat efter en helg så mkt som jag gör nu! jag har de hela veckan, helt sjukt!! Jobbig vecka kanske..tidiga mornar :P

Har egentligen massa att göra nu ikväll tills imorgon men här sitter man, sjuuukt trött! ska ta tag i de om 5...
Direkt efter jobbet imorgon drar jag mot festen woohoo ska bli skojj, dansa som fan  och dricka drinkar ;D

Hittade ingeeenting idag när jag skulle shoppa, eller ja, lite smycken hit å dit å lite make up men vafan jag hade tänkt shoppa en massa kläder..men de får bli en annan dag :) De är ju jämt så där när man går in för att shoppa å har tid..Sen när man inte hinner eller kan så vill man ha allt!! :P

I morgon kommer Tanja till sthlm också, blir utgång på lördag också tror ja.. hihi..jajja höres! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0