sjukt länge sen du!!

Jaa nu har jag varit asdålig på att uppdatera här, kanske inte gjort så sjukt mkt nytta sen sist heller :)
Jobbar på å sånt, jobbar 11.30-20.15 hela den här veckan, rätt segt på kvällen men skönt på morgonen :) Men i morgon har jag bytt pass med en annan så jag får sluta lite tidigare iaf :)

Annars då..Firade P hela förra helgen, var väll rätt kul iaf... :P Spendera sjukt mkt pengar bara :S

Haha ...Helgen före de så var jag ut (som vanligt) med min kompis S...Jag tog inte med mej jackan från garderoben när jag skulle hem hahah..ganska glad i hatten där :D De tyckte jag var sjukt kul efteråt men pinsamt att hämta tillbaka den..Fatta själv..De är snö ute....Ba" Heej! Jo de är så att jag tänkte hämta min jacka från i lördags här!" Dom ba Okeeej?? De är snö ute?? Hahah...Men jag såg massa jackor kvar där som tur va :P Va tänker man med ibland ?? :D

Ska nog ta en dusch snart...eller så blir de i morgon bitti?? Tror ja siktar på i morgon faktiskt.. Skulle va asnajs att ta en macka eller nå nu sen lite tv sen soovaa :)

Japp nått ska jag styra upp här innan jag ska sova iaf..Puss hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0