Vila i frid Farfar!

Min älskade Farfar lämnade oss förrförra helgen ;(
De var en riktigt tragisk olycka, de var inte alls meningen att de skulle hända nu....
Jag som skulle hälsa på dej nu..och så hann jag inte :(
Var i ditt hus i helgen, de var så himla konstigt att vara där utan dej..
Var i sovrummet där jag brukar sova när jag är där och pysslade lite , allt såg precis likadant ut.
Som om jag var där dagen före...Ingenting var förändrat.

Jag mår så dåligt när jag tänker på hur de gick till, får tårar i ögonen hela tiden.
Du som var så underbar skulle inte vara med om de här, de ska ingen.
Sånt här händer ju bara på film!!
De är så många frågor jag vill ha svar på, vad som egentligen hände den kvällen. ?
Ingen vet...

Snälla Farfar kom tillbaka!


Älskar dej Farfar!

Ta hand om Farmor där uppe i himmelen, så syns vi sen....

Pusspuss, Älskar dej för alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0