Nu händer de saker :)

Jajjemen!
Blir solna bo om en månad, kan bli najs! Morgon prommis till jobbet varje morgon, som på den gamla goda tiden :)
Tänkte att jag skulle börja packa i kväll meen vart f*n startar man?? :S
Jag är så upptrissad så jag bara sitter å glor på allt istället haha :P

Mamma ringde nyss och ville att jag skulle komma "hem" i helgen, hon skulle bjussa på biljetten :)
Så på fredag kväll efter jobbet anländer jag till viken, igen ;D
Ska bli så skönt, hoppas på fint väder också :)

Ska nog hänga med mamma i Årsunda på lördagen sen har jag ingen aning vad jag ska hitt på.

Helgen som var vart väll helt ok!
På fredag kväll var jag bara hemma och låg helt slut i sängen. Däcka med sminket, lampan och tvn på :P
På lördagen hade jag planerat att bränna massa pengar i stan, shoppa massa kläder, skor, smink m.m...
De gick helt åt H***lvete! Jag hitta inget, absolut inget. Jag som alltid hittar massvis. Hittade iofs jättesöt klänning som jag blev asnöjd med, köpte lite smink ett par sommarbraller och ett par sommarskor, som jag inte alls blev så nöjd med.
Inte alls min stil av sko, väldigt sköna men njaaa....Fick ångest och ringde mamma å fråga om hon ville köpa dom :S
Nu har jag tappat bort kvittot så jag får använda dem iaf :/

Efter många rundor fram å tllbaka i affärer gav jag upp å drog mej till rålisparken. Där var tokmkt folk i de fina vädret!
Skulle över vägen så jag fick kuta slalom mellan alla som sprang maraton :S
Inte de lättaste men I made it ;)

Där borta bjöds de iaf på massa vin, jag blev rund om fötterna rätt snabbt i de varma vädret :)
Igår låg jag i vasaparken en stund sen åkte vi å kolla på lägenhet i solna.

Nu ska jag försöka göra ett ryck här hemma. Behövs städas här också...Suck!

Puss å hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0