Lääääääääs!!


Då var de lördag, Sveriges nationaldag! :)
Jag har varit i Årsunda hela dagen, typiskt att de regnade , de som är så mysigt där.
Jag fick nämligen köra bilen hem också ;) Gick riktigt bra, var sjukt nära  att köra in i räcket efter vägen bara, mamma blev skrajj som fan och gapar "Passa räcket!!" Muahahaa.......
Nu sitter jag hemma hos mamma och inväntar min Mcdonalds beställning, mamma skulle nämligen köpa de till mej när hon åkte och handlade.... :)

Varför jag skriver lääääääs är bara för att min statistik på bloggen är 2 läsare om dagen...kuuul !!!
Så jag hoppas ja får fler ;)

Igårkväll blev de lite vin, lite för mkt också.. :P
Sjukt trött nu....Nu kom min mat..skriver mer senare....:)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0