Partiii

Efter jobbet igår när ja kom hem var de redan massa folk hemma där, Ps kompisar.
Jag typ fick en drink i handen direkt när ja kom innanför dörren, så sen var de full fart :)

Jag satt i en hårförlängning, de tog mej typ 4 timmar bara för att alla skulle in på toa och kissa hela tiden efter alla öl m.m. Fler å fler folk ramlde in så till slut var vi många , och där stog jag i morgonrock och fixa, partyoutfiten ;D
men ja hann bli klar i tid :)

De blev en öl på ett hak i krokarna sen taxi till Grappa, segt ställe måste ja säga !
Efter de taxi till stureplan, P hade inte tagit på sig de bästa skorna så vi fick inte komma in på krogen :(
Jag blev skitsur..
Men East gick de bra att komma in på,  efter en liten stund där inne så åkte vi till max och sen hem..

Kvällen var väll inte den bästa! De var roligast hemma hos oss :)

Men ikväll blir de fest igen, Kanske blir en sväng på grönan också om ja hinner dit,jobbar ju nu så ja måste ju hem å göra mej i ordning sen :/¨
Ikväll är de all in som gäller...Ses ute ;)


pussss

Kommentarer
Postat av: Milla

Hallå, Karin? Jag har försökt att nå dig flera gånger! HÖR AV DIG!

2009-07-22 @ 22:28:31
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0