tvättdag

verkar som att alla var ut igår, najsbajs.
Själv så var man hemma bara, tröökigt kanske men så jävla skönt!
Var uppe tidigt och tvättade imorse eftersom man inte fick nån annan tid.
Jag skulle eegentligen tvättat på nyårsdagen men de blev liksom aldrig av :S bakis kanske?:P
helgen för de skulle jag också egentligen tvätta men de blev inte heller av...varför? Joo för att de var fest dagen före såklart!!! Och jag kom hem hit för sent!
Jajja men nu har jag precis allt jag äger nästan,,nee men väääldigt mkt nytvättat å hur skönt är inte de ??=)

Grejjen är bara att jag inte inte tänker så långt som jag borde ibland..Jag har tvättat båda mina jackor som jag brukar ha!!! :S
Och dom luft torkar ju...såå ska jag behöva sitta hemma hela dagen eller???!!!
Jag vill ju ner på stan en sväng o sånt!!!
Orka ha skinnjackan?? De är ju sviiinkallt ute!!

Men är huvudet dumt får kroppen lida :D

Nu ska jag hitt på nått roligare..pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0