nytt jobb :)

Började nya jobbet igår, känns så jävla skönt å bra måste jag säga. Massa nya människor, och ett socialt liv tillbaka, gött :)

Fått ny mobil med nytt nummer också...har skickat nya nummret till massa folk idag, har jag glömt nån är de bara att ringa till de gamla nummret också å fråga..har de kvar fortfarande...men kommer alltid ha med de nya...

Sjukt mkt ny info, å sjukt mkt stilla sittande för man ska sitta å lyssna på massa saker...Ganska krävande ibland faktiskt att bara sitta tyst.... Längtar tills vi kommer igång å börjar jobba riktigt :)

Imorgon är de onsdag också, tiden går fort!!! I helgen blir de landet.
Fan va party de var i lördags, inte tt dugg planerat men men..Gick vilse från festen när jag skulle till tunnelbanan, bra jobbat..helt själv, sen hitta ja inte tillbaka till festen heller :S
Helt svart ute, läskigt...blev bara mer å mer rund om fötterna också ju mer ja gick :S
Kom till stan men de tog väll lite mer än en timme....Så efter många om å men så hitta jag en tunnelbana..yeeeah!

Jajja de var lite från mej..Hare fint heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0