Måndag!

Ny vecka nya tag! :)
Skulle börja köra nyttiga dagar idag tänkte jag, starta de med pizza här hemma ikväll, jag å P ;P
de tar sej :)

I helgen var vi på landet, spela spel, kolla film, käka massa god mat å godis,
och sist men inte minst, bastaaa!!!! :)

Vet ni vad jag gjorde....jag är stämplad för livet och de är bokstavligt!!
Vi hade basta klart och jag ska skrapa ner vattnet i avloppet i bastun. hade blivit massa vatten på golvet under där man sitter längt upp i bastun.
Jag böjjer mej lite framåt och tanken slår mej inte alls att de där bastuagrigatet, de man kastar vatten på när man bastar ni vet, är allens bakom mej. Där står man naken och skrapar vatten när jag helt plötligt får som en chock som går igenom hela kroppen, som en stöt, ett jävla brännmärke på rumpan!!!! Varmt som fan var de, de sved, gjorde nå fantastiskt ont,....Nu har man som en stämpel på ena, kul!!! :P Fast de är ju iofs ingen kroppsdel jag går och visar men ändå!! Hahaha, jag kan bara garva...Så typiskt mej :D


Jag har beslutsångest om jag ska tvätta håret ikväll eller imorgonbitti.

Har gett Patrik en uppgift varje morgon nu, inte alltför lätt, stackarn!


Han går hemifrån 06.00 varje morgon typ och då har ja bett honom att väcka mej, inte bara väcka utan se till att jag står upp på golvet, inte en fot ska jag ha kvar i sängen...Lycka till !! ;D Om han går tidigare ska han ringa mej sex, och se till att jag går upp.
Jag måste verkligen gå upp då, annars hinner jag inte! jag är så fruktansvärt seg på morgonen så de är helt sjukt. Jag var snabb som fan förut men nått har hänt..jajja

Ha en trevlig kväll nu ska jag ta en cigg, göra nå annat sen ska jag se Prison break tio :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0