Årets roligaste!!

Jag kunde bara inte sluta skratta!!
Skadeglädje är alltid kul :P

Och eftersom de bara gått en vecka på de nya året så är iaf de här de roligaste jag sett hittills ;D
Kommer till jobbet imorse...Surfar omkring...

Bestämmer mej för att gå in på aftonbladet och vad är de ja ser? Jo, en naken man som hänger upp å ner i en lift, eller naken å naken, de man skymmer visa han iaf haha!!


Jag skratta å skratta , fan vad de var roligt!! :D Fatta själv om du skulle sitta i den där liften brevid nån du inte kände och så skulle han ramla och tappa byxorna helt, fatta vad du skulle garva hahahahaha...iaf jag!! :)  Kanske har barnslig humor men ja tyckte de var aaaaskul!!! :)


Kom hem för en liten stund sen bara, ska ta tag i disk högen inne i köket, har typ undvikit köket så gott de går för ja hatar verkligen att diska! Men tiden är inne ....:S


Kom på en annan sak idag också.

19 dec. Åkte jag å P på kryssning ju, samma dag var jag hos tandläkaren för en akut undersökning för visdomstanden, jag var ju uppsvullen och kunde inte äta eller koncentrera mej på nått. Hon fixa å trixa sen skrev hon ut pencelin åt mej, 10 dagarskur...Samma dag som jag ska ut på havet??
 Nåja tänkte jag, de är ju inte farligt att dricka alkohol å äta medicinen men de är bara de att pencilinet tar inte lika bra som de gör utan alkohol.

" ett glas vin går väll bra" Sa tandläkaren...


Drack lite på fredagen..
Lördagen vart de utgång i tallin.. :S
 Veckan efter var de jul., jag var ut å öste järnet både julafton och juldagen....
Lördagen samma vecka som jul var var jag ut en sväng...
..Nyårsafton kom..... :S

Bara för jag skulle köra en kur!! Så blev de helt sjukt onormalt mkt fest!! ETT glas vin jo tjena..
jag glömde också äta ett piller då och då...
Jag tog mitt sista i går morse....

19 dec-6 Januari...Kort kur....Jag blev ju frisk snabbt men man ska ju äta upp alla.. :S Så de var väll lika bra tänkte jag :P

Jag är ju frisk iaf!! :D            Nu ska jag diska tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0