Trött

jag är helt slut efter igår kväll muhahha,,,

Hanna kom hit igår morse, först blev de shopping i stan sen när vi skulle till systemet så hade dom stängt!!!!
Hade inget hemma heller, så vi åkte hem, gjorde i ordning tacos,drack coca cola och kolla disneydags typ muahah ;P
Gjorde i ordning oss och drog in till stan, var på rabarber och hälsa på kocken där :) Tog två öl, gick vidare med kocken till Peppar å herregud vad julpyntat!!! hahah., där träffade vi lite folk också....Har dom så året om?? Man såg inte ens handtagen på dörrarna för de var så pyntat!!! :D

Sen skulle jag å Hanna vidare och dansa tänkte vi :) Tåg t-banan till t-centralen där vi tänkte byta till östermalm torg...Fick först vänta i ca 15 min vid st eriksplan...sen när vi kommer till t-centralen fick vi vänta 15 min till nästa t-bana!! Pallade inte att gå heller, vi var sjuuuukt kissnödiga och de var sjuuukt kallt ute!!!! :P Vi försökte prata om allt möjligt för att inte tänka på att vi var kissnödiiga hahaha...gick inge vidare :P
När väl tunnelbanan kommer så är den proppad, å då menar ja verkligen proppfull!!!! :) Klockan var typ halv två på natten och vi började bli sega och nyktra till lite smått efter allt väntande osv.....

Helt plötsligt iaf när vi står i klungan på t-banan så börjar Hanna sjunga högt hhahahah.....

"Ju fler vi är tillsammans, tillsammans tillsammans, ju gladare vi blir!! Och dina vänner är mina vänner..." Osv...

Jag började så klart aaaasgarva som fan hahahhaha....en del tyckte de var kul å skrattade å en del skulle vara coola och låtsas som inget typ :P Fast dom egentligen tyckte de va kul :P

Vi kom äntligen av och skulle vidare till Solidaritet...Fick stå i kö ett tag och frysa, 
Hanna ´tar till ton och börja sjunga samma låt igen hahahah...Den här gången hakade en kille på och sjöng me hahaha :) när vi kom in var de sjukt mkt folk, skulle hänga in jackorna i garderoben men efter en lång stund pallade ja inte längre...så de var bara att bära omkring på dom haha.... Men de gick bra :) Jag hade mina nya skor på mej och jag fick världens värk i fötterna efter ett tag..tog av mej dom en stund när vi satte oss ner haha...Efter en stund så började man komma igång igen så vi blev kvar till fem :P

Jag ville typ dansa ännu mer när de stängde haha..hade blivit så pigg :P När vi går ut förbi dörrvakterna så börjar hanna sjunga låten IGEN hahhahaha...alltså jag höll på att dö de var så roligt :D Så jag skrattade jättehögt å de lät väll lite roligt kanske för jag hörde vakterna säga:
"Vilket jävla garv.." Hahahhaaha

Jajja de var skitkul igår iaf :) kom hem, Hanna somna jag käka tacorester ...Så jag kom väll inte i säng förrän sju i morse hihi...rätt trött så jag tänkte joina soffan nu puussss

Kommentarer
Postat av: häänna

hörru puman! update please =)

2009-02-20 @ 22:14:09
URL: http://hannahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0