Då hade man en blogg här också

Jajjemen! Har även en annan blogg också just nu så får se vem jag behåller.. :)
www.metrobloggen.se/LillKarin  är den iaf om ni vill kika :)

Sitter på jobbet nu iaf får gå hem om ca 20 min. Eller gå och gå..blir buss (passa på innan natten till torsdag då strejken går igång igen) sedan tunnelbanan...Men jag förstår at de blir strejk, skulle AALDRIG i hela mitt liv jobba så där som dom gör med dom tiderna, nee vet du va! :) Dom är ju också människor. Jajja skriver väll mera sen pusshej på en stund

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg om du vill :)

2008-07-08 @ 17:28:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0